III.

Prišiel OTO.
Bola to prvá akcia pred televíznymi obrazovkami a dokonca naživo. Úprimne, už som mal za sebou natáčanie pesničky, aj videoklip. Ten sme nakrúcali v Markíze s tým najlepším tímom ever. Ja som mal prísť asi okolo 13-tej. Bla - bla -  bla, podrobnosťami vás nebudem zaťažovať. Bolo to výborné a hádam sa nám podarilo vykúzliť vám úsmev na tvári. Ak nie, tak si tú skladbu pozrite ešte raz. A bude to. Ak ani vtedy, žiaľ, nemáte zmysel pre humor. My sme totiž do toho dali všetko.
Ja som sa už tešil na prenos. V ten deň sme prišli do hlavného mesta podvečer, okolo 17-tej, ubytovali sme sa v hoteli Merkur a šli sme sa navečerať. Ja, mamina a môj braško. Potom sme sa obliekli a brácho nás odviezol pred Eurovea, odkiaľ sme išli do hotela, kde som sa stretol s Mišom Borcom, riaditeľom televízie Matthiasom Settelem a jeho manželkou. Chvíľku sme si posedeli a ja som sa pomaly vybral do divadla. Jasné, klasické fotenia a vítanie. Ale bolo to všetko veľmi príjemné a ja si to nesmierne vážim. Najmä, že na mňa nezabudli a nezanevreli. Za to im patrí veľká vďaka.  
Čo vám budem hovoriť, celý večer prebehol v skvelej atmosfére. Nie, nezvíťazil som. Vyhrala naša úžasná kolegyňa Kristína Kövešová. A naozaj si to zaslúžila. Kým ja som doma oddychoval a dával sa dokopy, ona nastavovala krk v toľkých prípadoch, že dovi - dopo. A robí to stále. Dúfam, že sošku OTA získa aj tento rok. Lebo si ju naozaj zaslúži. Na Slovensku je veľmi málo ľudí, ktorí mnohokrát idú do ťažkých zápasov a neboja sa povedať, čo je zlé a čo im vadí. Klobúk dole. Ja to na nej jednoducho obdivujem.
Ešte sa vrátim späť k prenosu - sedel som hneď vedľa Johnyho Tribulu, Zuzky Šebovej, z druhej strany bol Peter Varinský a spol. Krása. Najmä Johny sa o mňa mega staral, kontroloval ma, dával na mňa pozor. Veľká vďaka za všetko, parťák. Máš to u mňa. Dúfam, že ti to raz budem môcť vrátiť.
Po prenose som urobil asi dva rozhovory, chvíľku postál s pár ľuďmi a zavolal bráškovi, nech po nás s maminou príde. Však bolo takmer dvanásť. Ja som zo začiatku choroby veľmi nezvládal ešte také dlhé prenosy. Prišli sme na hotel a šli sme spať. Zvláštne je, že som nemohol potom ešte asi dve hodiny zaspať. Asi to na mňa celé doľahlo.

Na ďalší deň sme sa ešte na chvíľku zastavili oproti, posedel som si s mojím kamošom Petrom a bolo. Skvelé dva dni v Bratislave za nami.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

I.